home

Dubbele campagne voor wereldmerk Mastervolt

Dubbele campagne voor wereldmerk Mastervolt

Voor Mastervolt ontwikkelde Coppia een dubbele, internationale campagne met als thema's 'Message in a bubble' en 'Freedom of Choice'.

Twee concepten, één boodschap

Hoe leuk is dat? Een klant die niet kan kiezen uit twee concepten en ze dan allebei laat uitwerken onder het motto: “Dan hebben onze partners over de hele wereld ook nog wat te kiezen”. Het gebeurde Coppia met de meest recente advertentiecampagne voor Mastervolt. Beide campagnes targeten uiteenlopende doelgroepen, zoals recreational marine, professional marine, recreational mobile en professional mobile. Wereldwijd te zien in vak- en publieksbladen en natuurlijk op het web! 

En inderdaad, we zouden zelf ook niet weten welk concept te kiezen... Want aan beide campagnes is met evenveel liefde gewerkt door Coppia Creatieven Erno, Dennis, Larissa en Miranda.

Wil je ook zo'n advertentieconcept voor jouw product?

Neem dan contact op met Coppia Creatief Collectief!

De kracht van het collectief

Het is 2024. Je zou eigenlijk niet meer met een traditioneel bureau moeten werken... Heel erg ouderwets namelijk. Nee, kies voor een Creatief Collectief. Zoals Coppia. Dat is een slim en modern concept. Coppia wordt gedreven door twee ervaren communicatie-generalisten en werkt nauw samen met een team van 12 pur sang specialisten. Dat levert een ideale mix op van professionals die elkaar aanjagen tot creativiteit en inventiviteit. Very 2024. En verder.